måndag 23 april 2012

Emma o Mickes bröllopstårta

Min mans lillasyster skulle gifta sig och jag fick göra tårtan vilket var super kul. Emmas bukett skulle vara med gula rosor och som va lite oranga så då får jag försöka göra sånna rosor till henne.

Denna tårtan har 4 olika fyllningar då de inte kom överens om smaken. Så Emma valde att ha kokos och choklad mousse som är i dom 2 översta tårtorna.
Micke ville ha citron mousse o turkisk peppar fluff. Det är ju deras dag så därför gör jag självklart som dom vill!

Tårtan är täckt med extra vit marsipan och rosorna gjorde jag i modelerings pasta.

1 kommentar:

  1. Emma och Micke3/5/12 20:56

    Tack för den vackra, personliga och goda bröllopstårtan vännen! Den blev bättre än vad vi kunnat tänka oss.

    Kramar, Emma och Micke

    SvaraRadera