söndag 4 september 2011

Converse doptårta

Idag har jag gjort min första converstårta. Tyckte den blev väldigt söt och det var lättare än vad jag trodde att göra conversen så är faktiskt nöjd för att va första gången.


Denna tårtan gjordes till en liten flickas dopdag.
Det är mjölkchoklad mousse och jordgubbs mousse i och spacklad med mjölkchoklad smörkräm och täckt med sugar paste. Även skorna gjorde jag i sugerpaste.
Det svarta på skorna har jag ritat med en penna som innehåller ätbar färg.



































3 kommentarer:

  1. woow!!Kanonfin tårta!

    SvaraRadera
  2. Jösses! Whaoow! Du e så himla duktig! <3

    SvaraRadera
  3. Hej! har tittat runt lite på din blogg och hittade passionsfrukts och chokladmousse bröllopstårtan. har letat jääääääättelänge efter något recept och undrar om jag skulle kunna få ta del av ditt?

    Vore jättesnällt om du maila mig på nrunius@gmail.com


    tack på förhand!

    SvaraRadera