lördag 27 augusti 2011

Min bröllopstårta

Efter 2 veckor har jag äntligen lagt upp bilder på min egen bröllopstårta. Vi gifte oss den 13/8 och det blev en helt underbar dag.
Förra året när vi va i Ullared hittade vi detta underbara brudpar som jag direkt ville ha då jag älskar Miranda nallar. Som tur är har jag en man som godkände detta.
Självklart ville jag göra min egen tårta, så de blev många timmars jobb med massor av rosor, bottnar och allt annat.
I tårtan valde vi att ha jordgubbsmousse, vanilj/vitchoklad bavoias och blåbärsmousse. Är så glad att jag valde bort mörk chokladmousse denna gången och gjorde en tårta med friska smaker som passade jätte bra efter en grillbuffe. Jag spacklade tårtan med jordgubbs smörkräm och är täckt med marsipan som jag tycker är godast.




2 kommentarer:

  1. Å jag kan säga att vackrast i världen var den! (Svårt å säga om den var god för jag fick egen sort utan socker - MEN den var asgod så antar...)

    SvaraRadera